donderdag 12 september 2013

Schaapje haken,crochet sheep

Dit patroon stond al enige tijd te wachten op mijn wat te doen lijstje...toch maar begonnen bij het kopje, waar ik al onmiddelijk verliefd op werd. het lijfje haken....de pootjes vastmaken en het lievelijke staartje aanhechten. Uiteindelijk mijn wangenrood uit mijn etui gehaald en voorzichtig aangebracht. Ik ben eindeloos verliefd. En die koddige oortjes, zijn ze niet om te smullen....Ja hij is om op te vreten!
  
 
 
  
 
  
Groetjes, Bianca
 
 
 
 

7 opmerkingen:

Renate zei

Wat een schatje!! Dank je wel voor de link naar het patroontje, heb het al gedownload.
Liefs van Renate

Linda zei

Inderdaad super schattig!!! Die lieve roze wangetjes maken het af. Groetjes, Linda

marmarel zei

Wat een schatje, wat heb je dat weer geweldig mooi gemaakt! Ik ga het patroon even opslaan voor mijn dochter, als die 'm ziet... :-) Het knuffelschaapje dat zij laatst maakte ging net zo, bij elk onderdeeltje dat eraan kwam werd ze er verliefder op!

Marleen de Romijn zei

Ah wat een schatje zeg! Wat bestaan en er toch een boel leuke patronen he?! Ik las op een andere blog dat jij ook een beginner bent in blogland..leuk :)

Anoniem zei

He mop ik heb je knuffel schaapje gezien wat is dat leuk zeg nou ik kan begrijpen dat je er verliefd op bent en anders ik welhet is echt een schatje wat leuk gedaan zeg een heel dikke van mama veel plezier met je haak werkjesdag mop xxxx

Anniegurumi zei

Schattig zeg!

Anna zei

Adorable !
Anna